Träning

Har börjat träna med helt otroligt de trodde ja ju aldrig men visst fan ja tog mig i kragen å gick upp till ACTIC där ja sa ja aldrig någonsin skulle träna å möts av massa spännisar så hade god lust att vända om å gå hem igen hahaha ... Men ja fixade så ja blev medlem i hela 12 månader ;) 239 kr / månad.. Amazing !
 
 
Jävligt stolt över mig själv att äntligen satt igång med detta. Har varit ganska flitig men ja vet ja klarar mer så ska börja att satsa lite mer på de men inte lättast när man har två små barn som med behöver sin tid osv... :)
 
Blir träning redan i morgon med mina PT Lina ;) hade tänkt ha sovmorgon men hoppar det för träna gå föreeee.
 
Brukar värma upp med intensiv pw på 15 minuter å sedan är de styrketräning för hela slanten med ben, rygg,armar å mage :) ska få tummen u å försöka att lägga upp ett schema själv om hur ja ska träna mer för tanken är att träna minst 3ggr per vecka å då med
... - en dag med kondition ... 30 minuter gång( uppförsbacke) , vila 5min , 20 min cykling å 15 min pw.
... - uppvärmning 15 min pw ... mage ben å rumpa
... -  uppvärming 15 min pw ... armar mage , cykla 20 min
 
De är så som ja tänkt lite så :) men får finslipa lite på de.. Va tror ni annars om iden till min träning ?
 
Bye!
 
Ver☆nica
 

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0