Äntligen tillgång

... till en datat igen.. Efter mer än 4 år så gav min bärbara skönhet upp å flög upp till himmelen.. Så nu har ja ingen data men ska fixa de snarast.. Alla tjatar om att ja ska skaffa Ipad osv.. men nej.. vill ha en hederlig bärbar data 16" eller 17" inte mindre.. :) Så de blir mitt nästa projekt ...
 
Veckan som varit... 
 
Vabbat tisdag å onsdag med Kevin som varit förkyld å hög feber.. Våra dagar bestod av soffhäng me Ipad å MTV :) å Loka .. Mysigt ! Va otroooligt tomt utan min lilla Johnny som är både högt å lågt.. ;)
Va ledig i torsdags ( igår ) å då va Kevin iväg till skolan .. Barnen hade med sig var sin kompis hem... Kevin tog med Daniel hem å Johnny tog med Anton hem.. Va ganska lugnt mot va de brukar vara .. :) å de hade kul..De va några timmars lek ... 
 
å idag så är Kevin hemma med mig för han hade feber inatt igen .. suck.. men han ligger i soffan nu å spelar på Ipaden .. å ja håller på städar å ska diska strax å även tvättar.. Ska väl ner om en stund igen suck... :/ Hoppas febern ger sig på lilla Kevin ej kul va så sjuk ju.. 
 
Jobbar kväll idag med Panna :) ska bli kul.. Jobbar delad tur i morgon jippiii å sedan söndag dag så de är min helg det.. Får hoppas de är ganska lugnt på jobbet ? :) ej varit där sen i måndags å allt kan ju hända när de är korttid..
 
Se om Kevin kan gå på kalas i morgon om han är frisk.. ? .. De är ju otroligt smart gjort.. hehe .. Först ett kalas 10-12 .. sedan 13-15.. på samma dag å sista kalaset där ska va ett kändis partaj så man ska klä ut sig till en kändis.. ska bli kul se hur emil löser det ;) rätt skönt ja jobbar då men hade gärna varit me Kevin å fixat han eftersom JAG är bäst på det ;) Men de löser sig nog å blir bra.
 
Hade tänkt att beställa lite sen så åter kommer med en update om va ja handlade ;) ..
 
15 minus idag.. ej så illa ! SVINKALLT ! brrr...
 
Äh dags ta på sig å kila ner till tvättstugan. Adios Amigos
 
 
Kram 
Veronica
 
 
Bilder från igår <3
 
 
Hela gänget samlat <3 Anton Johnny Kevin å Daniel <3
 
 
 
 
Här är Daniel å Kevin som spelar <3
 
 
 

 
Här leker Johnny å Anton med bilar å figurer :) <3
 
 
 
 
Här är Kevin å Daniel i spelandet :) <3
 
 
 
Johnny å Anton <3
 

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0