Växlande

Humör har ja nu känner ja ... helt splittad i huvudet .. SUCKMYDICK vad tråkigt sådant är alltså .. men de ger väl sig de med antar jag , hamnar i mina diken ibland .. men ska ta mig upp igen å mkt mkt mkt starkare ...
Varit hos syster med barnen, solen ville ej som ja ville men fick la lite sol på mig .. :) Tänk om mister sun ville titta på mig imorgon lite .. ;)

Ska testa göra min egna första fiskpudding imorgon se om de är något att ha ;) barnen va sugen på de med. SKa göra skirat smöra med till å ärt-paprika-majs mix :) blir nog gott.

På onsdag är de dags för B I I I I I I N G O O O O :) i Timmersdala .. Ska fan ta hem storkovan titta får ni se :)
its my year .. Nej men gud så gött de vore med lite extra cash hehe .. SKa nog köpa två av varje iaf så de finns en liten mer chans att vinna .. hehe .. Barnen ska vara hos deras Faster där de stoooor trivs.

Läser lite bloggar just nu, är inne på en tjej som verkligen verkar grymt stark å helt otrolig :)
Blir glad av sådant :)

Imorgon ska ja iväg lämna Kevin först sen Johnny å va ska ja hitta på sedan ?? Hoppas de blir sol för då kan ja sola lite i lugn å ro .. men får se.. hoppas går ju alltid :)

Ska ta mig i kragen å fixa klart min blogg helt.. Ej mkt kvar men vill den ska kännas komplett .

Äh ska ner till tvätten igen ta upp de sista sen en stooor kopp kaffe känner ja att ja behöver sen ett argt inlägg hehe .. ne men känner ja vill skriva av mig lite faktiskt om en grej... känner mig otroligt känslig just nu undra va fan de beror på ????


Tack gud för mina otroligt fina barn :love: Älskar er mer än någonting annat



Puss & Kram



V e r ★ n i c a



Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0