Solsken ? Dis ?

H e j s a n  !
Ser att solen tittar fram lite .. men enligt SMHI ska de regna klockan elva.. hm. Kan de inte få vara sol någongång när man är lite ledig å kan unna sig en stund i solstolen...? Tydligen inte !! :(
Har köpt en baden-baden på ÖB .. som ja ska ha på balkongen,ingen märkvärdig utan en som man bara kan ändra sitt till ligg läge å hufsad mjuk å stöd ner till fötterna :) SÅ nu jävlar ska de solas hela kroppen :)
Va iväg å solade igår på Suncity :D blev lite brunare men inte mkt .. :/
Kostar för att sola med krämer 190:- / gång ! så är ju ej billigt men ABSOLUT värt det.
Undra om solen tar något i soldis de känns ju absolut inte som det...? Gooogle time ;)
".. Moln eller dis framför solen kan minska strålningen, men tar i regel inte bort mer än ungefär hälften..."

Hmm ska man tro på de tro ?

JA VILL HA EN KLAR SOL NUUUUU !

Kan inte någon fixa de till mig ?? ;)

Idag blir de hem till syster med Johnny ..Kevin ska på bingo med Emil.. får se va vi hittar på..Är lite små seg idag.

Å i morgon blir de äntligen JOBB :D ..så glad,undra vilka ja jobbar med då? ;) hehe ..

Nee om ja skulle fixa mig en kopp kaffe ??? :D

Mina små hjärtan, saknar dom :/

Puss & kram

V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0