Skäll

Får skäll av Angelica om ja inte bloggar å kan ju hålla med om att de varit fööör glest i mellan gångerna ;) !
Hahaha.. :) men nu är ja igång igen de lovar jag. Hade ju tänkt bli en berömd bloggerska, hahaha ! ;)
Underbart väder ute idag så blir allt att försöka va ute så mkt som möjligt med kidsen idag, blir väl hem till syrran en sväng så barnen kan hoppa lite studsmatta ;) å sitta i solen lite å sega :) ! Oljan måste med ..
Såg kort på mig själv å UTAN smink dessutom,ja är fan brun ... eller ja liiite brunare skadar inte.
Men forsätt tjata ni om hur farligt de är att sola,min kropp eller hur ??
Läs å läär !
· Allt fler studier visar att det är hälsosamt att sola.

· Den typ av D-vitamin som bildas i huden då man solar kan både motverka cancer och användas vid behandling av cancer.

· Flera studier har publicerats de senaste månaderna som visar att solning motverkar ett flertal cancerformer inklusive hudcancer.

· Amerikanska Cancersällskapet (ACS) har påverkats av de senaste forskningsrapporterna och blivit mer positiva till solning. Man förändrar därför sina solråd.

· Solskyddskrämer förhindrar bildandet av D-vitamin och innehåller dessutom cancerframkallande ämnen.

· Flera forskare misstänker nu att det är solskyddskrämerna som i själva verket är orsak till ökningen av hudcancer.


Puss & Kram


V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0