Måndag ny start

Hellooooj !
Hade en klump i magen imorse när ja å Kevin stod på skolgården, han började gråta å ville gå med mig hem.. Han ville va med mig hela dagen sa han. Sådant skär något fruktansvärt i hjärtat ju :( ush..men de gick bra sen men ska pussa extramega massa mkt på han sen när ja hämtar honom.. ;)
Ja å Johnny ska göra negerbollar om en liten stund för tänkte våldgästa en sen :) hehe .. å bjuda på de me lite kaffe till. En borde ja få unna mig ? Om ja tar bort sockret från kaffet resterande dag idag ;) .. Negerboll + Kaffe är ju sååå jävla gött !
Om ja skulle ta en kaffe å gå ut i den häääärlig blåsten å röka lite :)
Ikväll blir de PW igen . Så ber till vädergudarna senare.. hehe ..
Puss & Kram
V e r ★ n i c a



seriiiööööst ? :D hahah .. men men .. ja säger olika faktiskt men NEGERBOLL är inget fel.
Eller va tycker ni ???



Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0