Jävla

skiiit fan !!
De är något cpme min blogg helvete va irriterad ja blir då ja har ej gjort ngt fel för de ska komma in massa konstiga tecken i texten å va fan är de de regnar då ?
Alltid otur lr ? AAHHH !
Har vilat lite men sov super kasst å hade då fan heller sluppit sova lite så jävla ostört.
Ska ta på mig å bege mig till syster me Johnny. Tar med lite fika ;) men för min del blir de min stoooora skönhet ;)

 

a big one !
Har namnsdag idag  STOOORT GRATTIIIIS till mig själv :D
Vilket ego va ?

 

Ska fan få ordning på denna bloggskit ikväll om ja nu orkar de men jag SKA orka det ..:(
Dags fixa sig.
Puss & Kram
Me my self and I

Kommentarer
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

SISTA CHANSEN! VECKANS BLOGG! VÄLJER 3 BLOGGAR!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg-omgang-och-vinnarna.html#comment

2012-05-15 @ 19:35:23
URL: http://canonflickans.webblogg.se/

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0