Helgen

Haft en underbar helg faktiskt .
I fredags hämtade ja å Johnny kevin på badhuset å drog till syster. Barnen va inne lekte lite sen blev de att gå ut lite. Men de små regnade fram å tillbaka inte alls kul :/
Sen drog vi hem å åt fredagsmys som bestod av barnens favorit, Tacoooos ..

I lördags så städade å tvättade ja på dagen å kvällen blev de feeeest ;) blev too much så har rätt många minnesluckor från den kvällen vilket ja INTE brukar ha .. lite scary men men .. de bjuder ja på ;)
Man lever bara en gång .. eller hur ?

Söndagen bestod av mega mys med barnen,drog till Uggleskogen i T-boda, de har ett vindskydd där å grillplats. Hade med oss drick youghurt, fika (munkar) , Kaffe, dricka å pasta sallad med massa gott i :) Åt en lätt lunch i skogen. Barnen de sprang både högt å lågt men gud va skönt de är va ute i skogen,då trivs ja ;) hehehe...
Barnen hade kott krig , gud va svettiga de blev. Tog massa kort men lägger ut dom senare när ja hittat kabeln till min digital kamera ;)


Ska göra mig en stor kopp kaffe sen bege mig ut på balkongen å få lite färg ;) yesiwanttobeabrowngirl ;) haha .

Blir att hämta Kevin på badhuset idag med men ner först slänga in en maskin tvätt sen blir de att gå till syster. Barnen ville leka lite, blir nog hoppa studsmatta å ja hoppas de är lite mer sol då så man kan mysa i solen i lugnet lite :) de är ja fan värd.
Läste på smhi,dåligt väder hela veckan ju :/ fan va tråkigt men de kan ha fel de har de haft förr så man vet ju aldrig ..

Ikväll blir de PW för min del .. rensa huvudet lite med å musiken på i öronen. Me like it LOUD !

Mina småttingar fyller snart år, de slog mig i morse.. Guuuud vad tiden går fort alltså .
Dom blir 6 å 7 .. helt sjukt .. :,(


Puss & Kram


V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0