Cherry Black

Goddagens !
Hade en sovmorgon idag till 11.oo :) Heeeelt underbaaart å så behövligt ..
Sen va de sätta igång städa å tvätta å sen lämnade vi Kevin på Noahs 7-års kalas på Kronopark skolan :D ..
De började två å slutar fyra .
Har googlat på pajdeg nu vill ha en enkel vanlig för ska göra tacopaj mitt egna recept ( förutom pajdegen då) ..
Skriver senare va ja hade i :D Kanske blir ett kort med.
Igår så va ja ute gick en sväng men ej den svängen ja hade tänkt blev endast 2km sen blev de sola en gång.
Underbart va så länge sen :D ..
Sitter med hårfärg i håret nu, blev lite shopping till mig själv på Willys ;) . Hair Liquid repair från Gliss, har båda nu. Den rosa å den beiga .. Sen blev de Loreal Revitalift ;) ska ha i ansiktet under ögonen. Börjar synas nu efter all rökande,kaffe,barn födande,stress,solande å smink :) Så ska testa på de. Kosta fan 99:- för den lilla burken men värt om de händer skillnad.
Ne nu ska ja fixa pajdeg så de blir mat någongång.
Ikväll blir de PW :) måste ladda mobilen så den är fitforfight.
Älskar mina barn :love:
Puss & Kram
V e r ★ n i c a


denna färg har ja i nu :D hade svart / brun innan .. spännande !


Hoppas på resultat , håll tummarna !!


å denna :)





Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0