★ Skövde

Goodmorgen !
varit uppe en stund nu men. Vaknat en miljon gånger i natt, inte alls kul ..
Ska strax iväg till Skövde å byta mina skor å handla på Ica å även handla present till Teo, Johnnys kompis fyller år ida så han ska på kalas kl 15.oo ..
Igår blev de grönsak, ost å chips dipp med olika dippsåser till fredags mys : )
Känner mig lagom stressad med , hade velat hunnit sola en gång till men tiden är knapp.
Ikväll blir de utgång, KG5  : ) yeaaaayh ! Någon Dj Alzif som spelar : ) han verkar bra iaf så ..
Lääääängtaaaaaaaaaar !
Ne nu ska ja ta på mig sedan åka. Ha en bra dag allesammans !
Min värld ... mina älskade barn !<3

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0