★ Morrn

De va skönt med lite sovmorgon men vaknat hundra gånger för det :/
Idag skiner solen igen så blir nog iväg med bröderna bus på lite äventyt men vet ej vart riktigt än.. : )
Igår blev de en dejt med Marina , im so fucking gooood ! ;) Blir nog mer i veckan , hoppas på det iaf : )
Sen en pw med mig själv å mina underbara musik sen blev de hem å tvätta å fyyy faan vad tvätt.. men otroligt
skönt när de är gjort !
Ska iväg med Kevin till tandläkaren idag .. kl ett. Hade ja nästan glömt bort. Så måste fixa mig snart men hinner
med en cigg innan.
Har lite göra tills lördag känns de som .. Hmm men de hinner ja la.
-Fixa naglarna .. fransk manikyr med vitt lr neon rosalr neon gult ?
-Tvätta mina extensions
-Sola å bleka tänderna ;) minst 2 gånger.. Onsdag , fredag ? ;)
-Fixa musik
-Fixa mina kläder
yeahyeah, de hinner jag ! : )
Tagga infööööör lördag ; )
Nee nu känner ja att klockan ej sammarbetar som jag vill. Dags fixa sig.
Puss & Kram
Ver★nica
........ ikväll blir de nog greja me bloggen lite.

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0