★ Ingenvart

Go Kväll !
Ja kommer ingen vart med min blogg just nu .. haha har ej haft tiden att greja med den. Känner att tiden
är knapp nu med , sitter med färg i håret : ) b l a c k .
Ska väl försöka hinna sola med å bleka tänderna å måla naglarna, ja tror visst att klockan stannar ; ) haha !
Jobbat sedan sju imorse å slutade fyra, känns jäääätteskumt att va 5,6 boende så lugnt å man blir trött av att
man ej vet vad man ska göra..men man får ej klaga har varit ett helvete där ibland ..
Jobbar hela påsk så ska stryka min tillgänglihet måndag, tisdag å onsdag nästa vecka så ja har lite tid med mina små bus lite med. Ska ju måla ägg, plocka påskris, cykla, picknicka osv .. Å de kan ja göra med gott samvete. Ta bort min tillgänglighet alltså ! : )
Strax skölja ur mitt hår . . . sen se om ja orkar iväg till solariumet.
Älskar mina barn Kevin å Johnny <3
/ Ver★nica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0