Sjuk

Kände redan igår kväll att de va dags för mig att bli förkyld .. :( Vaknade i morse med atjooo å huvudvärk så ja trodde huvudet skulle explodera vid minsta rörelse å en hals som de känns som ja svalt rakblad..
;( Såå jävla tråkigt. Hade en jobbhelg framför mig blir så jävla ledsen alltså... Skulle jobbat kväll idag å delad i morgon men vet själv ja ej pallar de då ja inte är bra alls ...
Vill bara lägga mig i sängen å krypa ner under varmt skönt täcke å bara tycka synd om mig själv typ .. :( blääää!
Har fixat sandpapper nu så nu ska ja göra ett mästerverk se om ja kanske orkar söndag iaf .. :) kommer bli snyggt de tror ja allt. ska ta före å efter bilder :) Har lite mer projekt på gång men de kommer pö om pö.
Planerade somaren 2012 häromdagen me en kall å lite chilinötter .. denna sommar kommer bli så wuuunderfuul. Ser verkligen fram emot detta ..
Ska även fixa en header till min blogg men idetorka nu å absolut ingen ork..
:(
Nu en stor varm kopp svartvinbärs te å lite pyssel me barnen.
Puss & Kram
Me My Self and I

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0