Gaaah

Forftfarande inte bra ... gjorde de nog INTE bättre att ja satt ca en timma på balkongen i sol .. :( klantarsleee.
Men när solen väl tittade fram ville ja ju ut å njuta av den med.. suck..
Idag har barnen varit kikat i Skövde å ätit på MAX med Emil sen åkte de till Tibro Minizoo :) nu cyklar dom. Tur de ej tkr mamma är allt för tråkig som städar å tvättar å är allmänt osocial ..
Fick hjälp me problemet me min blogg .. hehehe.. De va man gick in på inställningar på webläsare, verktyg å sedan kodning å där ska de va unicode å upptäck automatiskt ska de va inställt på :D dadaaaa ! Den är som ja vill nu så ikväll om ja orkar efter denna dag kan ja fixa lite mer med min blogg.. yesyesyes..
Nee dags kila ner till tvätten, är helt oljig kanske skulle duscha när ja kommer upp. Solen vill nog inte mer som jag idag inte .. :(
Älskar mina barn så jäääävla mkt :love: De är allt för mig.
Puss & Kram
Me My Self & I

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0