Torsdag

Godmooorgeeen !
 
Håller på för fullt nu på morgonen, varit nere slängt i en maskin med tvätt, tagit ur å i diskmaskinen, plockat rätt, torkat rent alla bord å NU fruuuukost.
 
De är en sak som ja absolut INTE kan klara mig utan en hel dag utan att få sååådan jäkla huvudvärk, äter ja frukost så kan ja stå mig  över en halv dag.. Men de sägs ju att frukosten är dagens viktigaste måltid.
 
Min frukost idag bestod av ...
- 3 st frukost knäcke bröd med ost skiva på
- 4 st bitar inlagd sill i en skål
- å en STOR kopp kaffe :)
 
... Yummieee !
 
 
Igår va Angelica här på besök på kvällen.. Vi drack lite te men vi pratade inte så mkt de märktes hon va förkyld stackarn.. hon som ska iväg på söndag ... jävla typiskt men hoppas att de ger sig innan de.
 
 
Ska kolla mejl å grejer å ta några bloss sen är de ner till tvättstugan igen som gäller å upp bstäda i sovrummena.
 
Ha en bra dag allesammans !
 
Puss & Kram
 
Veronica
 
 

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0