Soligt !

 
Gutemorgen !
 
Solen skiner för fullt, helt jävla underbart ju ! Men kunde visat sig mer i början av sommaren för nu är de ju snart över :( Ledsen i ögat man blir när man tänker på de .. :( De har gått så otroligt jävla fort ..Men men har iaf fått massa minnen och gjort roliga saker denna sommar med.
 
Idag har ja varit på föräldra samtal för Johnny :) de gick bra. Va precis samma som när Kevin började nollan / lekis :).. Ska bli skönt att lämna dom på samma ställe nu å bara att inse barnen börjar bli stora , men i mina ögon kommer de alltid va mina små hjärtan :)
 
Ska hämta dom kl 12.oo sen blir de ett stop vid lekplatsen å sedan hem å ta tag i tvätten. Å senare ikväll blir de hem till syster med familj å fira Ellenor som fyllt år å sen ikväll en pw å sola de klart !  :P ILoveBrownieees!
 
Igår va vi på tut bingo i Ulvåker, satt vänta å mitt hjärta de gjorde volter flera gånger,men de blev ingen vinst SOM vanligt .. :/ tråkigt men hade de mysigt me barnen iaf för de va med oss. :love:
 
Känns som denna vecka bara vart en massa saker att göra å swviss vi är liksom redan framme vid fredag imorgon helt otroligt ju ??? :) Ska berätta om va som sker fredag-lördag-söndag denna vecka i ett annat inlägg tänkte jag .. blir så rörigt annars fast de är de ju redan ändå känner jag hahaha ,) ja i ett nötskal !
 
 
Är super lycklig för övrigt för har fått Per-Henriks dagar i september, allihoooopa :) helt underbart !.) så jävla skönt veta när man ska jobba så man kan planera de lediga dagarna lite bättre. Å sedan blir de ju givetvis pengar med, me like IT !
 
 
 
Puss & Kram
 
Veronica
 
 

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0