Skogens guld

 
 
Tjaba Tjena Hallå!
 
Solen skiner så blir ett snabbt inlägg detta :)
 
Igår så va vi i skogen me syster med familj.. Firade Ellenor hade köpt med ute mat till skogen som vi åt på en filt.Sen gick vi lite å letade lite svamp :) Vi hittade rätt mkt kan ja säga me hjälp av att bara gå längst med kanten :) Så ja vet vad ja har att göra i morgon :P Rensa kantareller å sen blir de kött med potatis å grönsaker å min egna goda kantarell såååås :) Ska bli göttit ! Hade även en skattjakt i skogen åt barnen, mkt omtyckt ;) hehe.
 
Ikväll är de CIRKUUUUUUS time ..:P Undra vem som mest extas ja eller barnen ? ;) 
 
Som fredags mys idag hade ja tänkt göra min egna lilla tacopizza YUMMIEEE säger ja bara .. ;) så god ! Å mkt mkt mkt omtyckt av barnen.
 
Ne nu känner ja mig så där superstressad kanske kommer ett senare inlägg.
 
 
Hoppas ni alla får en trevlig helg.
 
:love: Kevin å Johnny , min kärlek för er går ej att förklara i ord. Älskar er så mkt .. :Love:
 
 
Puss å Kram
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0