Ryss värme ?

Hmm de snackas om att de ska komma ryssvärme?? Hmm näääär ?
 
Bara varit kvaft idag lite mer så där olidligt iaf när man jobbat.Haft en kämpig dag har varit både upp å ner. Har 13 st boende nu å de är fullt upp hela tiden med de ena å de andra. :) Men haft en bra jobb dag idag iaf .. :P
Jobbade till fyra sen va de skynda sig till dagis å sedan till fritids å blev ett stopp vid lekparken sedan hemåt.
 
Ska beställa lite smink nu å tänkte va duktig uppdatera min blogg med eftersom ja lovade igår att de skulle bli ändring ;)
 
Ska iväg storhandla snart :) till helgens utflykt, Husvagns semester i Karlsborg..den första ;) Ska bli så mysigt å kul faktiskt så ska inhandla massa god saker tills dess.. hehe ..
 
Å ikväll blir de gå iväg å sola hade ja tänkt, så skönt ;)
 
Nee nu ska ja forsätta med min beställning av smink. tar en semester i bloggandet men återkommer söndag kväll tror ja å skriver om vår husvagns semester.
 
ha en trevlig helg !
 
 
Puss å Kram
 
 
älskar mina älskade barn ! <3

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0