Nagel Spa

 
Gutenmorgeeen !
 
Va uppe samtidigt som tuppen idag tror ja å hade gjort nästan allt för att få legat kvar o somnat om :( . 
Men va bara att se lycklig ut å kliva upp å fixa frukost med mina små sötnosar..
 
Har plockat rätt lite hemma å ska starta en diskmaskin om en stund. Har även hunnit med lite nagel spa här på morgonen men gjorde den inte 100% seriöööst som ja brukar , beror på att ja är liiite stressad.
 
Ska förklara hur ja gör min nagelspa :)
 
1. Tvätta händerna med vanlig tvål
2. Ta en skål å lägg i fotsalt 2 msk å några droppar barn olja
3. låt händerna vila där i ca 10 minuter.
4. Skölj av händerna å torka med en ren handduk
5. Fila naglarna på kanterna så de blir jämna å fina.
6. Droppa på lite essential oilplus cuticle therapy  på nagelbanden å gnugga in. ( på bild nr 3 från vänster)
7. Ta en nagelbands petare å peta försiktigt in nagelbanden
8. Tvätta händerna.
9. Fila med den 4 sidiga filen i nummer ordning på naglarna.
10. Tvätta av händerna å smörj med hand-nagel krämen ( på bilden från vänster är de nr 1) 
11. Låt de torka in ordentligt ! Ta en kopp kaffe under tiden ;)
12. Lägg ett lager med nutrient nail strengthener å låt de torka in. ( från vänster nr 4)
13. Lägg sedan på två lager med  nail treatment( från vänster nr 2)
14. Sist med inte minst när allt har torkat smörj händerna med hand & nail emergancy treament ! 
 
Jag lovar de känns som nya naglar, super fräscht ! :)
 
 
Detta kostar på salong runt 500:- :) Men hos mig ? endast 250 kr ;)
Med valfri lackning av mina olika sorters nagellack  280kr :)
Intresserad ? :P
I paketet ingår
 
- Hand bad med salt å olja
- Nagelslipning på kanter å som poleras
- Vårdande handkräm
- Vårdande olja för nagelbanden
- Nagel stärkare
- Nail treatment som ger din nagel näring !
- en kopp kaffe ;)
 
intresserad att ja målar dom efter med vanlig lack ? :) lägg på 30:- 
 
= 250 kr 
med valfri nagellack 280 kr :) .. 
 
 
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0