Makeup

Gjorde en beställning igår på lite måste-ha-nu smink som ja ej kan klara mig utan :)
 
 
En oljefri underlags creme,aldrig testat så de blir den första men brukar alltid köpa isadoras underlags creme då ja tkr den är jääävligt bra :)
 
Ger lösögonfrans effekt :) då får vi se då när den kommer.Aldrig heller testat,ska bli spännande !
 
 
Parfym ;) .. har aldrig beställt utan att veta va den luktar men man måste våga chans i livet med.. hehe.
 
Ååå dessa att ha vid speciella tillfällen ;) hehe .. hoppas de är lim med för de köpte ja ej men de får ja köpa i stan isf.
 
Allt gick på med faktura avgift 29 kr .. 671 kr ;) men nu klara ja mig några månader med de bas-sminket ja köpt, beställde förra gången april såå.. 4 månader sen.. så kanske klarar mig till december.. ;)
 
Älskar smink skule vilja ha ALLT ! tänk ha ett stor jävla rum med bara massa olika ögonskuggor i miljontals färger.. gud..;)
 
 
Puss & Kram
 
Veronica
 
:love: Kevin å Johnny , för alltid :love:

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0