JAAAA

Sååå som ja har försökt med att komma på mitt inloggning å lösenord till min blogg men NU äntligen..
Skrev ett mejl även til blogg.se kundservice men inget svar men behövdes ej hjälp. Hade absolut INGEN lust att liksom starta en ny som ja gjorde femtielva gånger å sedan me designen.. hade ja icke velat men hade väl inte haft något annat val kan ja tänka mig.. hehe .. Men nu jeeevlar är ja igång igen nu ska ni få se på ändringar i saker å ting .. men frågan är vart fan ska ja böööörja ? :)
 
- sommaren soo far 2012 ?
- Sommar vik ?
- Allmänt ?
 
 
Äh.. bara se glad ut å börja klottra ner massa roliga nyheter haha ..
 
Adios amigos
 
Puss & Kraaam
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0