Hår projekt ?

Har ett litet hår projekt på gång tror ja :)
 
Ska göra tunna tunna slingor i håret, bleka slingor.. å ja vet de kommer bli gult/orangt eftersom jag är svart/brun i håret.. Så köpte även Moods Mellanblond som ja ska lägga på slingorna för att försöka få bort de gula å dämpa dom lite.. :) Vill ha ljusbruna slingor i håret.. olika nyanser ska bli mitt projekt .
 
tunna tunna slingor av denna o inte i varje hål på slinghättan :) sedan i me detta på slingorna å även dra ut slingor mer från mitt mörka hår som ja ej blekt ;)
 
 
då har ja förhoppningsvis 3 olika nyanser redan i håret de ljusaste, mellanljust å mitt mörka ;)
 
 
Mitt mål är att ha dessa slingor i håret när de väl är klart ...
 
- blonda
- ljus bruna
- bruna
- mörk bruna
- svarta
 
å botten ska va mörkt om ni förstår vad ja menar.
 
jag har en silikon hätta någonstans men hittar den inte såå jävla besviken ju !! :/
Så de blir att köpa en ny helt enkelt.. :) Så kan förvandlingen börja å denna gång ska ja inte ha bråttom :)
 
Här är lite bilder på ett ungefäääär hur ja vill ha de, en mix av detta :)
 
 
 
En mix av dessa två. Den översta är för lite ljust i men en mörk bra botten å den understa är för ljus :) Men en en mix av dessa blir nog susen ! :P
 
Ska ta kort på förebild å sen när ja gör de steg för steg så får ni se hur allt går till sen .. Om ja nu lyckas vilken ja tror ja gör.
 
 
Blir lite kaffe nu å plocka rätt de sista, plocka ur diskmaskinen å göra sig redo för att hämta mina små underbarlingar! Blir nog en sväng till en lekplats idag tror ja bestämt ;) ! Ska ta massa kort tror ja med. De är så fint höstväder ute nu, eller säger hellre sensommar väder ;) ! Man får liksom sånt där skööönt mys i hela kroppen !
 
Puss & Kram
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0