En dag på sandviken

Hade kollat vädret dagarna före å de verkade som om det skulle bli suveräääänt väder. Planerade in en heel dag på Sandviken med mina underbara små bustroll ;) .
Men den stora frågan va hur skulle ja komma dit ?Skulle ja gå å låta barnen cykla ? Be ngn om skjuts ? De slutade med att ja frågade mamma om hon kunde köra å de kunde hon. När ja ska göra något så måste ja alltid va noga med min packning å de slutar med att de ser ut som ja ska bo där i en vecka :) hahaha !
 
Iväg till skövde å storhandlade å massaaa gott till vår dagsutflykt..
Gjorde jättegoda smörgåsar med tunnbröd, ost, oliv mortadella, leverpastej, ost, sallad, gurka å mjukost.
Inte på ett å samma bröd utan olika smörgåsar deklart:) Mumsigt värre. Hade med bananer , iskallt vatten som ja hade låtit va i frysen så de blev lite isigt, saft , kaffe å självklart fika som bestod av cookies med stora bitar choklad, fingers å små chokladkexrån :) kanske ej va de smartaste att välja choklad i den värmen men hade ju kylväska med mig :) .
 
Som en chock så följde min mor med till stranden å hade också planerat va klar lite de slutade me att hon va kvar heeela tiden. Vi kom dit runt tolv å åkte hem halv sju. heeelt jävla underbart måste ja ju säga !
 
Ja va med barnen i flera gånger å doppade mig å upp på stranden, soooolen brände kan ja tala om. Men va noga med att smörja in barnen varannan timme :) å kan säga de brände sig liiiite på axlarna men inget mer å de gjorde ej ont heller sa barnen så på med Nivea After Sun Aloe Vera å de försvann fort kan ja säga.. :) Själv brände ja mig lite på axlarna men hade bara solskyddsfaktor 4 på mig så .. ;)
 
Hoppas på att de kommer mer sådana här dagar då man kan spendera heeeela dagen på stranden utan en massa måsten utan bara va ! :D älskart ! å barnen med.. hihihi..
 
Kommer lite bilder som är tagna från min mobil så ursäkta för kvaliten.
 
 
 
Lilla Johnny i sina söta små badbyxor, spiderman ;) ♥
 
 
 
Här är min stora pojk Kevin i full action med att bygga ;) också i sina söta badbyxor Spiderman ;) ♥
 
 
Här ska de byggas :) Mina underbara barn Kevin å Johnny ♥
 
 
Lite suddig bild :) Kevin å Johnny ♥
 
 
Mina sötnosar ... eller hur ser de ut trivas ;) ? ♥
 
 
Puss & kram
 
Veronica
 

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0