Brr

Goddagens!
 
Idag är de absolut ingen värme ute ... brr !
 
Ska plocka rätt i köket å diskmaskin å rensa ur kylskåpet osv sen hämta barnen å dra å storhandla..Ska bli gött. SÅ skönt när de är gjort när man har allt hemma sen.
Ska se om ja hittar en slinghätta me så ja kan börja mitt projekt ;) !
Måste även köpa en kalender så ja kan föra in allt importent i den !!
 
suttit kollat på kläder på Ellos.se å sedan H&M ..  ska beställa nytt till mina små pluttisar. Hittade även något litet till mig som ja must have liksom ;) ! Så ikväll blir de energidryck, mina underbara doftljus , kudde å en fleece filt i soffan å beställa. Ska ej göra som ja brukar, vänta ngr dagar för då tar de oftast slut så IKVÄLL ska ja beställa i luuugn å roooo :) ...Hittade skit fina kläder till barnen verkligen .. ska beställa för max 2500:- hade ja tänkt å fick en jävla massa när ja bara la i kundkorgen å sen såg va allt blev men ska gå igenom allt nogare sen. 
 
Ska gå till polisen i morgon med å fixa ett nytt ID-kort mitt har gått ut, gick ut i fredags så måste ha ett nytt..Kostade fan 400 kr :/ blääää.. inte så jävla kul men måste ju ha ett ID-kort de säger ju sig själv..
 
vet ni va som är gott .. hehe en kall köttbulle med söt-stark senap på, yummiiieee ! ;) å nej äter ej de nu ... hahaha!
 
Ne nu är de dags fixa här hemma .. så de är mindre å göra ikväll !
 
 
My Boys Are My True Love .. Kevin & Johnny
 
Puss & Kram
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0