Äntligen klaaaar !

 
Goddagens !
Nu har ja fixat beställningen på kläderna som ja sa ja skulle göra IGÅR men de kom annat imellan blir sällan som man tänkt sig ibland faktist.. :/
 
Men är jäävligt nöjd över beställningen iaf ..
Detta blev de :)
 
- Blå turkos luvtröja
- T-shirt med Blixten tryck (vit)
- 3-pack boxer kalsonger tuffa
- 3- pack vanliga kalsonger
- 3-pack kalsonger med tryck
- En långärmad tröja röd/mörkblå randig
- Långärmad tröja turkos/blå randig
- 2 st par Klarblåa jeans
- 2 st Mjukisbyxor/sweatbyxor mörkorange
- Jeans mullvad
- Jeans gröna
- Mjukisbyxor gröna
- T-shirt röd
-T-shirt lila
-Tshirt vit
- Munk jacka svart
- Munk jacka svart
- T-shirt gråmelerad med blixten tryck
- Grå lång ärmad tröja med tryck
 
... vet ej om ja glömt något.. men dett va till mina underbara barn !
 
Sen de ja handlade till mig själv va ..
 
- Bh - en vit med spets
- Bh - en leopard färgad.. sexy ! ;)
- 1 halsband med rosa snöre å dödskalle
- Örhänge 12 pack ( kulor silver, pärlemo ,svarta å glitterpärlor)
- En svart top tshirt en enkel..
- silver creol örhängen lite bredare
 
sammanlagt 30 artiklar .. för endast 2177 :- tycker ja va billigt ju för så mkt barn kläderå att ja fick lite till mig jsälv med ;)
 
Ne nu ska ja fixa mig ska iväg å jobba från 13.15 - 16.00 .. på Klippan, ej varit där på evigheter men de går nog bra.. hehe ..
 
Nee nu ska ja fixa mig lite å så.
 
Uppdaterar mer ikväll !
 
Älskar mina barn :love:
 
Puss & kram
 
Veronica
 
 

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0