Teater

Har jobbat en stund idag på Myran med alla deras vikarie :D .. Va kul. Lite kort tid bara , va tvungen att sluta halv fyra för skulle på teater på Johnnys dagis, den hette " Usch en spindel " . Gud så gulligt å va bra dom va .. hehe meeega söta ju ! Då blir man en super stolt mamma faktiskt !
Hinner ej skriva så mkt, ska sätta på kaffe till mig å Annika, hon är på gång hit. Va super duper längesen ja träffade henne .. Blir nog mkt prat.
Imorgon är Johnny hemma med mig å vi ska tvätta guud så trååååkigt ! :/ men de får gå ... PÅ kvällen ska ja titta på skräckfilm , yeaaaaj !
Adios !
Puss & Kram
V e r ★ n i c a

Love my kids <3

Kommentarer
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

hej!

jag har bytt blogg från sandrafotar.webblogg.se till canonflickans.webblogg.se! kom in och kolla vad du tycker! :)

Svar: Ska ja göra :D
Miss V

2012-04-27 @ 16:47:10
URL: http://canonflickans.webblogg.se/

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0