Söndag

Tråkiga rubriker ja använt de får de bli ändring på men känner ja ej haft någon tid till att orka bry mig typ ;)
H E J !
Slutade fyra idag. Även i morse fick ja skjuts av Eva så blev ja gick upp 6 å kände mig jäääätte stressigt men ja hann me gooooda marginaler ! ;)
Blev många skratt på jobbet. Jobbade me godingarna Carina, Eva å Eija :D Då går de som en dans.
Glömde säga att i lördags så va barnen å Emil i Karlsborg hela kvällen å myste med barnens farmor / farfar å faster. De hade haft de mysigt å de tror ja säkert. Även ätit ute på resturang. De är de värda !
Idag när ja kom hem så va barnen borta.. Emil hade åkt i morse till sina föräldrar för att hjälpa dom med lite saker
å sen så åkte de vidare på kvällen mot Anna, barnens faster å eldade å grävde diken å hade sig. Barnen stor trivdes! Min dröm är ett hus på landet å mina drömmar brukar slå in, ibland ;) Helst me några kobönder i närheten.
Dags vila lite har jobbat sen i onsdags så de känns i fötterna ! :P
Ikväll blir de soooola :) vilken snygg bränna ja har sen i sommar som verkligen är djup å fin å inte försvinner i första taget YEASYEAS
Adios
Puss & Kram
Ver★nica

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥



2012-04-16 @ 18:08:12
URL: http://josefines.se
Postat av: Ver★nica

Tack så mkt Josefine:D

2012-04-20 @ 14:26:58

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0