Rainy Day

God kväll !
Gjort min första dag på Myrans korttidsboende :) Har hört så mkt dåligt om de å personalen osv osv ..
Men ska erkänna de va me en klump i magen som ja gick iväg imorses .. Mötte Eva på parkeringen, hade skrivit frågat om hon va vaken å hon hade ej svarat mig å de gjorde ej magklumpen mindre.. men hon dök upp ;)
Va väldigt rörigt i början men efter någon timma försvann känslan
".. ja vill aldrig mer gå hit .. " sen va de nästan synd att ja slutade halv två .. :/ Men hoppas ja får jobba där snart igen. Stor röd ros till Pann å Per-Henrik som orkade med mig å Eva :) ! Ni va så gulliga å snälla, helt otroligt !
TUSEN TACK !

Ska läsa lite bloggar, hitta en grymt snygger tjej ..hon verkar helskön med :) Lägger ut hennes adress här ifall ni vill in å kika :D ! http://aabber.blogg.se Amaziiing bruuud ! <3
Blir kanske lite pysselmed bloggen sen får ;)

Puss & Kram


V e r ★ n i c a

Kommentarer
Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

aw du är ju för söt ! tack så jätte mkt för länken :$ blev helt glad när jag läste din kommentar dude! hahah :D THANK YOU <3

Svar: :) varsegod snyggve ;) hoppas du har en underbar sommar
Miss V

2012-04-25 @ 10:58:36
URL: http://aabber.blogg.se/

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0