Pyjamas party

Barnen har haft Alicia här på pyjamas party.
Vi började med att gå ut på baksidan där vi letade småkryp :) Hittade en å en annan mask å även en tusenfoting .. hehe ...usch.. sedan gungade de en stund efter de gick vi in å där fortsatte de att leka. Som kvällsmat blev de hamburgare med bröd å strips.. Blev proppmätta... hur skulle vi orka godis sen ? ;)
Efter vi låtit maten smällta så gick ja upp å de fick bada i massa bubblor.. å gud de va vatten både högt å lågt !;) men kul hade dom iaf. Hade hårinpackning i deras hår me å de kände sig lite vuxna, gull ungar !
Sen på med pyjamas å ner till soffan å mysa ner oss under filtar me godis å dricka.
Kan ju säga de va trötta när de satt i soffan å hade ingen större ork så de ville upp lägga sig.. :)
Mina små bus vaknade halv sju å Alicia sov ända till 9.2o :) tänk om mina kunde göra de :) hehe ..
Blev mysfrukost med massa ägg ..
Ja delade säng me 4 små bus å kan lova de va trångt :) sov ej så mkt så får se om ja kan sova lite bättre i natt.
Skulle ta kort igår men de fuckade sig med min kamera på mobilen å de blev så mörka men har tagit några kort iaf, fast mörka men de syns lite :)


Lite vila efter vi hade varit ute :)


Någon av barnen tar kort på Johnny :)


Å ett till, lite suddigt men :)


Här har de dukat för kvällen :) men vi satt i tv-rummet sen ändå .
Johnny å Alicia på bild.



De har haft en jättemysig helg. De leket skit bra ihop, ingen som är elak, inte en enda gång att de har bråkat med varandra om någon grej eller fryst ut den andre. Alicia är lika gammal som Johnny :). Hon sa igår detta är mina bästaste kompisar ;) sweet !
Kevin å Johnny bråkade lite om vem som skulle ligga brevid Alicia :D men båda låg på var sin sida av henne till att börja med.. Men sedan la sig Johnny vid fotändan å Kevin kom la sig brevid mig. Mys !


Puss & Kram

V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0