pjuh suck

Nu så har ja uppdaterat lite, ska strax lämna bloggen å plocka in diskmaskinen. Har en sån fruktansvärt träsmak i rumpan :(
Ikväll blir de fredagsmys med Tacos, va längesen nu iaf för min del så ska bli gott. Ej ätit något idag så kan unna mig de ikväll faktiskt..
Helgen som kommer nu blir väldigt lung å sansad, ska ej jobba va ja vet än .. Blir massa mys med barnen. Hade tänkt besöka någon men vem de vet ja icke än .. :P Undrar om de blir bra väder i helgen tro ? Måste kika på detta bums ! Nej fyyyy de ska ju inte blir mer än 8 grader å även snöblandat regn fan vad tråkigt.
Kanske skulle baka lite med barnen då ? :D men vad ? Ska kolla på de om ja hittar något intressant på nätet sen.
Om ja ej kryper ner samtidigt som barnen idag så ska ja kolla lite på nätet på kläder som ja hade tänkt beställa :D men får se lite ..
Hitta massa snyggt sist ja kollade å brukar beställa där ifrån ( senast 1,5månad sen) .. De har verkligen snygga kläder alltså å dessutom till ett bra pris med.... me likeeee !


Kanske gör ett litet kollage om va ja köpte sen om ja nu beställer ? ;)
Dags fixa mer kaffe sedan plocka rätt disken å sedan va nördig å sätta mig här igen .

Puss & Kram

V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0