Mysis dag

Goddageens !
Det är påsklov nu för alla barn / ungdomar .. Mina små knoddar va hemma med mig idag. Vi myste till med en ordeeentlig frukost vill ja lova,pjuh ! Blir super mätt av att bara tänka på den : )
Här är mina bus i sina söta små morgonrockar : )
Har en dålig kamera på mobilen men de syns lite de suddiga iaf : )
Våran mysfrukost bestod av ...
- Kokta ägg i min supersöta ägg koppar ; ) me kalles kaviar orginalet å me dill å även en tub med majonäs ;)
- Mannagryns gröt med äpplemos
- Tunnbrödsrulle (smörgås) med leverpastej,smörgåspickles (i en tub finns det), ost, gurka
- Varm oboy med lite spraygrädde över
- Färsk apelsinklyftor
.. de va såå mättsamt å barnen de tog varsin filt å nästan bäddade ner sig i soffan för de va så mätta.
Undebar morgon iaf.
Har även samlat ihop "gammalt" bröd hemma å tog på oss å tog en promenad ner till åna å matade änderna. Blev även mellanmål där som bestod av dricka å banan : ) Va rätt kallt ute så blev ej så länge tyvärr .. Blåste där nere med.
Lite bildbevis : )
Här är min stora kille Kevin : ) så tuff !
å här är Johnny som är i full fart :) Så snygger så !
Barnen vågade till o med att änderna fick äta från deras hand en gång, men de tyckte de räckte med en gång. Modigt gjort,kan erkänna inte ens JAG hade vågat de ; )
På vägen hem hittade de döda/tomma sniglar å även levande som fick bli husdjur : )
Sen sedan 14.oo så har ja tvättat. Barnen gick ut cyklade å handlade med Emil då passade ja på vädra å tog å storstädade när ja ändå var i gång, både dammsög å skurade golven två gånger. En fix ide ja fått, att ja skurar golven två gånger .. hehe ..
Ska ner nu snart igen hade ja tänkt. Suck.
Ska skriva ett inlägg tänkte ja om en komisk/sorglig/skrattretande/ ja kalla de va du vill men ett sådant inlägg iaf. Hittade även lite kort från förra månaden ja va ute : ) full å glad. haha
Ne nu ska ja hämta lite Pepsi sen får de bli en ciggeluring å ladda upp bilder.
Puss & Kram
Ver★nica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0