Mycket kvar , p j u h !

Det är mkt kvar som ja vill göra med min blogg. Skaffat bloglovin nu iaf så kan följa massa spännande bloggar :)
Finns ju en del .. Har gett mig fan på en sak å ska fan lyckas .. Ni kanske får veta en dag ;)
De ja vill göra med min blogg är ..
- rullande text
- ändra textsnitt
- ändra textfärg
- Header ( men måste skaffa ihop några snygga bilder först )
- bild på menyn
- mer egen text på menyn
- inläggs rutan större ( å de är tydligen lite krångligare än ja trodde )
å de är en del. De va allt som ja kom på nu som ja vill ändra på ! :P
Ska börja lite lätt medans ja tvättar ;)
Ikväll blir de soooola .. sista tandblekningen sen påt igen ;D
Puss å Kram
Ver★nica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0