Kvälls fika

Precis haft lilla babe Angelica här på te :) blev jordgubbs te, numnum.
Funderar på om vi ska ta en ordentlig röjj fest ja å hon någon helg ? :D ska ja allt fundera på.

Har lite ont i huvudet, ska ta en alvedon sen bege mig iväg å sola :D
Imorgon blir de stiga upp innan tuppen, ska jobba på Myrans korttid.. Ska bli väldigt spännande, aldrig varit där förut så får se va de är för ställe. Ska möta upp Eva innan så vi går dit ihop :D !
Faaen skulle ju tvätta mina jobbskor, hinner ja kanske göra lite snabbt nu ? ;P
Ha en fortsatt bra kväll allesammans ..


:love: Vad vore ja utan mina små knoddar ? Älskar er så mkt!
Kevin & Johnny :love:

Puss & Kram

V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0