kudden

Då va de dags att försöka få sin skönhets sömn :) kom nyss hem. Gick bra Att jobba , blev många skratt. Trodde ja skulle dö av skratt på hemvägen ha ha :D kompisen ja gick med såg ut som bambi på hal is om inte värre. Skratta så ja fick kramp i magen,kunde inte röra mig och sminket rann. Ha ha ha :D Skadeglad, de är jag det! ;) Fick ett roligt Mess av Tina förut som ja skickade runt till lite olika.. Ha ha ! Hej hjärtat! Jag hörde precis på radion att det går omkring en naken påskkärring med blommig hatt, rullator med björkris och fjädrar och en systempåse, på motorvägen!!! Vill du att jag ska hämta dig? Nej dags att sova. Ska fixa ägghalvor köttbullar prinskorv till Emil och barnen i morgon. De ska på knytkalas hos syster då Jerry hans brud dagmamma och pappa ska med dit. Men för min del blir de jobba kväll. Ska även fixa fläskfile med potatis gratäng med chili och paprika ,sallad och någon god sås som vi ska äta på dagen innan ja drar och jobbar.. Snart börjar det på RIKTIGT! :) :) Godnatt sovgott ! Puss & kram Din dröm blir snart min verklighet ;)

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0