★ Jobbat

Helluuu !
Idag har ja jobbat sedan sju, slutade fyra : ) . Va på Skäret idag. Ledig nu både tisdag å onsdag, tog bort min tillgänglighet kände ja ville va lite med barnen så de kunde få lite påsklov : ) Så imorgon har ja bestämt mig för att överraska dom med påskfrukost, massa ägg,majonäs,  varm choklad med grädde, tunnbröd med massa god pålägg
å mysa i soffan. Tror de kommer uppskatta det : )
Jobbar i påsk men ska nog fixa fint å göra en riktigt god påskmiddag till min familj <3 !
Har tvätt imorgon eftermiddag med, guuud så tråkigt men de får gå! Jäävla skönt när de är gjort sen.
Idag när ja slutat så satt ja utanför sjukhuset å då kommer Barbro : ) en anhörig som ja fastnade väldigt mkt för. Fick en varm kram å vi pratade lite : ) .. Underbar människa

Ikväll blir de skräckfilmer två stycken ..
- The Devils Chair
- The women in black
å sen en drama / romantik ..
- Partition : )
med tillbehör som kycklinggrillspett, sallad ,dricka å grillpotatis sallad : ) ! muuuuumma
Blir en riktig myskväll ..
Jävla tråkigt väder de blivit då,blir vinterjackan ikväll på promenixen ..
Helgen som va, va ute i lördags hade jävla kul iaf : ) .. Blir nästa gång om en månad tror ja om ej senare .. ; )
Igår va vi i Töreboda å fikade .
Helgen gick väldigt fort men de brukar de göra när man har skoj : )
Nee dags att göra lite nytta.
Puss&Kram
/ Ver★nica
True Love --> Kevin å Johnny !


Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0