Frågor

Hej !

Tänkte om ni kunde hjälpa mig med en sak .... ? För blir snart psyk annars ! Risken finns.
Jo ja håller på grejar me min bloggdesign, när ja förhandsgranskar så blir de som ja tänkt å som ja ändrat MEN när jag sparar sedan å sedan går in på min blogg då är de som de va förut ??? !!
Väldigt irriterande så därför undrar ja följande ..
- Är de en rosa enkel linje (ram) runt alla bilder ja lägger upp i mina inlägg ??
- Är de ramar runt min egna text på vänster ? (dotted) å på arkiv osv ..? Menyn alltså.
- Är de ändrad stil på rubriken i alla inlägg??
Hoppas ni kan hjälpa mig med detta :)
Tusen tack på förhand !
Puss & Kram
V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0