:@


Ja vart ska ja börja... ?
Man skriver ju va man vill i sin blogg,tankar,funderingar,åsikter .. ja allt sånt där  !
Å mina åsikter är mina, dina är dina. Å du / ni får tycka precis vad ni vill ! :)
Stör min blogg er, ja tvingar ej er att läsa : )
Men ALLA kommentarer är välkomna anonyma som inte anonyma : )
Joo i lördags så när man blivit lite dragen så började de där "sentimetala" typ den gränsen kom. Då man börjar tänka för mycket å blir irriterad / ledsen / arg jaa.. ALLT !
hade fått i mig några glas groggar å satt å tänkte på min egna familj å min familj.. blev så irriterad så ja skrev bara kort till pappa Hejdå .. (ja ville nog mest se hans reaktion)
Jag- Hejdå !
Han - Vadå hejdå?
Jag - Trött på allt bara, rätt allmänt inget speciellt ..
Han - Förresten vem är det ?
ÖÖH VAA ! VEM ÄR DET ?!
hade så god lust att svara JA DIN DOTTER KANSKE !!!!
Jag blev så jävla paff å ledsen men de resulterade i att ja svarade något argt tillbaka !! å ja fick då fan inget tillbaka iaf .. hade ej väntat mig något heller men de finns ett ordspråk
".. De va droppen som fick bägaren att rinna över .."
Kan ju säga att SÅÅÅ kändes de EXTREMT då .. ! Tog några extra drinkar å sen sket ja i precis allt å de är preics vad ja ska göra med !
SKITA I ALLT ! Jag har de som betyder massa för mig å ja är inte den som kryper för ja KLARAR mig själv är inte  BEROENDE av andra .. Ja behöver sällan hjälp med saker å ting å har egna ben att stå på å de är ja JÄVLIGT stolt över.
JÄÄÄÄVLIGT STOLT ÖVER !
Pengar,skjuss,barnvakt,mat,cigg,kläder,alkohol,till hemmet,till barnen... ja YOU name it !
De va mitt lilla utbrottsinlägg ! : ) Det var skönt !
Nu är de dags kila ner till tvätten igen ..
Puss & Kram
Ver★nica

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0