Besök


Igår hade mor frågat om ja va hemma ida å visst va ja de. Hade tagit bort mig för att kunna va lite extra med barnen å sedan städa hela lägenheten ( storstäda) å tvätta.
Syster följde med också .. även Ellenor å Emilia.
Vi bjöd på mat å barnen hade bestämt glass, fruktsallad å maränger. För min del blev de kaffe,fööör onyttigt annars ;) . Barnen de lekte allt möjligt hade ej setts på ett tag så va lite kalabalik i början haha .


Detta är syster å lilla Emilia som undrar vad ja sysslar med tror ja :)Ser ut som hon har sånguppvisning, liz alltså ! Hahaha :)


Mamma åkte hem senare på kvällen. Vi kollade lite på BB ( vilket ja inte följer men kan va skoj kolla ibland) å blev även att titta på 112 med massa goda smörgåsar me olika röror å pålägg. Ja unnade mig lite för en gångs skull ;) Va heeelt slut när ja la mig sedan, ej kul veta man skulle upp samtidigt med tuppen men men , moneey moneey :)

Puss & Kram


V e r ★ n i c a

Kommentarer

Kommentera här ⇣

Vad heter du? (får va anonym med)
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (bara JAG som ser den)

Din snygga blogg ?

Vad hade du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0